Canlı Tv izle, Kesintisiz TV izle, Ücretsiz online internet üzerinden hd televizyon izleyebileceğiniz web sitemizdir.

MUSTAFA SANDAL TESİR ALTINDA ŞARKI SÖZÜ - MUSTAFA SANDAL YENİ ŞARKISI TESİR ALTINDA

mustafa sandal tesir altında albümü indir, mustafa sandal tesir altında dinle, mustafa sandal yeni şarkısının adı, mustafa sandal tesir altındanın sözleri, mustafa sanddal yeni şarkısının sözleri, mustafa sandal tesir altında, mustafa sandal tesir altında albümü dinle, mustafa sandal şarkıları,




Türkiye'nin önde gelen ve müzik dünyasının önemli isimlerinden olan Mustafa Sandal Tesir Altında adlı tek parçalık single çalışmasını sevenleri ile buluşturdu.

2 sezondur O Ses Türkiye jüri üyeliği yapan ünlü sanatçı Mustafa Sandal yeni single ile beğenilei topladı.
Söz ve Müziği Gülşen'e ait olan Tesir Altında şarkısının düzenlemesini ise Ozan Çolakoğlu yaptı.
Sizlere bu yazımızda söz ve müziği Gülşen'e ait olan Mustafa Sandal şarkısı Tesir Altında'nın sözlerini paylaşacağız.



Mustafa Sandal Tesir Altında Şarkı Sözü

Güzel miydin, nasıldın, hep hayal meyal
Tek bildiğim senden sonrası boşluk
Biz de sevdik zamanında sevmesine misal
Bir kez oluyormuş böylesi sarhoşluk
Hiç bir tesir altında kalmadan
Ardından koştum gocunmadan
Ahtım var tenler kavuşmadan
Ölmem, ölmem

Hiç bir tesir altında kalmadan
Ardından koştum gocunmadan
Ahtım var bak gör seni almadan
Ölsem, ölmem.
Güzel miydin, nasıldın, hep hayal meyal
Tek bildiğim senden sonrası boşluk
Biz de sevdik zamanında sevmesine misal
Bir kez oluyormuş böylesi sarhoşluk
Hiç bir tesir altında kalmadan
Ardından koştum gocunmadan
Ahtım var tenler kavuşmadan
Ölmem, ölmem
Hiç bir tesir altında kalmadan
Ardından koştum gocunmadan
Ahtım var bak gör seni almadan
Ölsem, ölmem.

Tam vazgeçiyorken bir ses hep içimden
Dönecek diyorken hayalin tuttu elimden
Tam vazgeçiyorken bir ses hep içimden
Dönecek diyorken aşkın geçti önümden
Hiç bir tesir altında kalmadan
Ardından koştum gocunmadan
Ahtım var tenler kavuşmadan
Ölmem, ölmem
Hiç bir tesir altında kalmadan
Ardından koştum gocunmadan
Ahtım var bak gör seni almadan
Ölsem, ölmem.


Söz: Gülşen
Müzik: Gülşen
Düzenleme: Ozan Çolakoğlu






mustafa sandal yeni albüm şarkıları, mustafa sandal yeni albümü, mustafa sandal tesir altında şarkısı indir, mustafa sandal tesir altında download, mustafa sandal tesir altında indir dinle, mustafa sandal dinle tesir altında
Haberin Kategorisi Müzik Albümleri konu Başlığı MUSTAFA SANDAL TESİR ALTINDA ŞARKI SÖZÜ - MUSTAFA SANDAL YENİ ŞARKISI TESİR ALTINDA. Bu haberi paylaşacağınız URL https://haber-suyu.blogspot.com/2013/08/mustafa-sandal-tesir-altinda-sarki-sozu.html. Teşekkür ederiz
Ditulis oleh: MemurSite.Com -

Belum ada komentar untuk "MUSTAFA SANDAL TESİR ALTINDA ŞARKI SÖZÜ - MUSTAFA SANDAL YENİ ŞARKISI TESİR ALTINDA"

Yorum Gönder

UYARI:Sitemiz kişileri bilgilendirme amacıyla hazırlanmıştır, sağlık hizmeti vermemektedir. sitedeki bilgi hataları, eksiklikleri, ve gecikmelerinden doğabilecek maddi ve/veya manevi risk ve zararlardan sitemiz sorumlu değildir.Bu programların içeriği ve kullanımı ile ilgili tüm riskler, oluşabilecek maddi manevi tüm zararlar kullanıcının sorumluluğundadır. Ayrıca hat ve/veya sistem arızaları sebebi ile meydana gelebilecek hata, kesinti, bilgi naklinde gecikme ve bilgisayar/telefon virüsüne bağlı problemlerden ve sair sebeplerden kaynaklanabilecek doğrudan veya dolaylı maddi ve manevi zarar ve masraflardan, önceden haber verilmiş olunsa bile, sitemiz sorumlu tutulamaz. Yayınlamış olduğumuz paylaşımların tamamı sitemiz dışındaki kaynaklardan alınarak sizlerle buluşturulmuştur , bu nedenle sitemizde hiçbir paylaşım kaynağı yoktur. Sitemizden yayınlanan video ve benzeri paylaşımlar tamamen sosyal video paylaşım , (halka açık) sitelerden alınmıştır , paylaşımlardan doğabilecek sorunlar, kesinlikle SİTEMİZE ait değildir (sitemizi bağlamaz).
ariyordum free backlinkSeo Memurvadisi Backlink Austausch ECBannerFree Automatic Backlinks Free Automatic Backlinks Free Automatic BacklinksFree Automatic Backlinks Free Automatic BacklinksFree Automatic Backlinksfreebanner4u
Memursite*Turbo Ping*Sigorta Kasko*Haber Suyu*Haberin Suyu*Yeni Sözlük*Canlı TV İzle 1453 *Online Html Kod Deneme*Milli Piyango Çekiliş Sonuçları*Yemek Tarifleri*Göz TV*Survivor All Star*Survivor 2015 All Star*Banka Adresleri*AS Gif