Canlı Tv izle, Kesintisiz TV izle, Ücretsiz online internet üzerinden hd televizyon izleyebileceğiniz web sitemizdir.

Tayland biberi eken Çorumlu çiftçinin Büyük Talihsizliği


Çorum’un Hamamlıçay köyünde yaşayan Ramazan Kekeç’in ektiği ürün başına dert açtı.

Çorum’un Hamamlıçay köyünde yaşayan, geçimini çiftçilikle sürdüren Ramazan Kekeç (58), bir akrabasının tavsiyesi üzerine, 40 dönüme yakın toprağına “Tayland Biberi” ekti. Tarlasına bu iş için özel bir damlama sistemi kuran ve hasat zamanını sabırsızlıkla bekleyen
Kekeç, biberler ortaya çıktığı zaman gördükleri karşısında şok oldu.

BiberlerIn hepsi, şüpheye yer bırakmayacak bir şekilde erkek cinsel organına benziyordu. Ne yapacağını bilemeyen ve büyük moral bozukluğu yaşayan Kekeç’e ikinci büyük şok, çocukları ile beraber evden kaçan karısından geldi. Karısının evden kaçması ile büyük bir bunalıma giren Kekeç’e son darbe, Kekeç’i dışlayan köylülerden geldi.

ALTERNATİF TEDAVİ ÜRÜNÜ DİYE EKTİM

40 dönümlük tarlasına ektiği Tayland Biberleri yüzünden hayatı kabusa dönen Kekeç, konuyla ilgili olarak şunları söyledi “Bu ürünü ekmemi, yurtdışından gelen gurbetçi bir akrabam tavsiye etmişti. Bana “Tayland Biberi” nin Almanya’da alternatif tedavi ürünü olarak çok popüler olduğunu, romatizmanın ve yüksek tansiyonun tek ilacı olduğunu, yakında burada da aynı “altın çilek” gibi büyük patlama yapacağını, isterse tohumlarını da yollayacağını söyledi. Ben de hiç tereddüt etmeden, kooperatiften kredi çekerek, geçen sene kabak ektiğim 40 dönümlük tarlamın hepsine bu biberleri ektim. 2 ay sonra dallarda beliren bu şekil meyveleri görünce, kafamdan aşağı kaynar sular döküldü. Biberi internette araştırdım, ürünün özelliği buymuş”

“Köydeki herkes benimle selamı sabahı kesti. Bana cüzzamlı muamelesi yapıyorlar. Köy kahvesine oturduğum zaman, yanımda kim varsa kalkıyor. Kadınlar yanımdan geçerken gelip yüzüme tükürüyorlar. Artık bunaldım”

MAĞDURUM, DEVLETİMİZ YARDIM ELİNİ UZATSIN

“Ürünümü satamadığım için tarlada kaldı. Ürünümün elimde kalmasına mı yanayım? yoksa ailemi kaybedip köylülerin ve ziraat odasının beni dışlamasına mı yanayım? Mağdurum, devletimizden yardım eli uzatmasını bekliyorum. En azından bir kısmını satın alsın”.

“Akrabamın söylediklerine inandım. Belkide sırf benimle maytap geçmek için tüm bunları yaptı. Buradan herkese sesleniyorum, bilmediği ürünü ekmesinler. Pişmanım”.
Haberin Kategorisi Garip Olaylar / Her Telden konu Başlığı Tayland biberi eken Çorumlu çiftçinin Büyük Talihsizliği. Bu haberi paylaşacağınız URL http://haber-suyu.blogspot.com/2015/10/tayland-biberi-eken-corumlu-ciftcinin.html. Teşekkür ederiz
Ditulis oleh: MemurSite.Com -

Belum ada komentar untuk "Tayland biberi eken Çorumlu çiftçinin Büyük Talihsizliği"

Yorum Gönder

UYARI:Sitemiz kişileri bilgilendirme amacıyla hazırlanmıştır, sağlık hizmeti vermemektedir. sitedeki bilgi hataları, eksiklikleri, ve gecikmelerinden doğabilecek maddi ve/veya manevi risk ve zararlardan sitemiz sorumlu değildir.Bu programların içeriği ve kullanımı ile ilgili tüm riskler, oluşabilecek maddi manevi tüm zararlar kullanıcının sorumluluğundadır. Ayrıca hat ve/veya sistem arızaları sebebi ile meydana gelebilecek hata, kesinti, bilgi naklinde gecikme ve bilgisayar/telefon virüsüne bağlı problemlerden ve sair sebeplerden kaynaklanabilecek doğrudan veya dolaylı maddi ve manevi zarar ve masraflardan, önceden haber verilmiş olunsa bile, sitemiz sorumlu tutulamaz. Yayınlamış olduğumuz paylaşımların tamamı sitemiz dışındaki kaynaklardan alınarak sizlerle buluşturulmuştur , bu nedenle sitemizde hiçbir paylaşım kaynağı yoktur. Sitemizden yayınlanan video ve benzeri paylaşımlar tamamen sosyal video paylaşım , (halka açık) sitelerden alınmıştır , paylaşımlardan doğabilecek sorunlar, kesinlikle SİTEMİZE ait değildir (sitemizi bağlamaz).
ariyordum free backlinkSeo Memurvadisi Backlink Austausch ECBannerFree Automatic Backlinks Free Automatic Backlinks Free Automatic BacklinksFree Automatic Backlinks Free Automatic BacklinksFree Automatic Backlinksfreebanner4u
Memursite*Turbo Ping*Sigorta Kasko*Haber Suyu*Haberin Suyu*Yeni Sözlük*Canlı TV İzle 1453 *Online Html Kod Deneme*Milli Piyango Çekiliş Sonuçları*Yemek Tarifleri*Göz TV*Survivor All Star*Survivor 2015 All Star*Banka Adresleri*AS Gif